Skip to main content

لیست بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه

 تعیین اهداف پروژه ها یک گام اساسی است. زیرا نقشه راهی را برای رسیدن به هدف برای شما فراهم می کند. نرم افزار مدیریت شبکه شفافیت این روند را با انجام وظایف، کارهای فرعی، اولویت ها و موعد مقرر برای هر یک از اعضای تیم فراهم می کند تا اطمینان حاصل شود که پروژه ها در زمان و مهلت مقرر خود به اتمام رسیده اند. نرم افزار مدیریت پروژه به شما امکان می دهد بینش ارزشمندی در مورد روند کار هم تیمی ها، توسعه و پیشرفت تیم خود کسب کنید. به کمک این نرم افزارها مدیران می توانند ببینند که آیا کارمندان وظایف خود را انجام می دهند یا خیر. آنها همچنین می توانند از اضافه کار افراد خاص جلوگیری کنند. بخشی از بینشی که از نرم افزار مدیریت پروژه به دست می آورید، آگاهی از وضعیت هر پروژه است. شما می دانید که کی پروژه عقب افتاده است و برای جبران آن باید چه کاری انجام دهید. در ادامه شما را با بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه آشنا خواهیم کرد.

[caption id="attachment_2083" align="aligncenter" width="1000"]نرم افزارهای مدیریت پروژه نرم افزارهای مدیریت پروژه[/caption]

نرم افزار مدیریت پروژه چیست؟

نرم افزار مدیریت پروژه نرم افزار متمرکز برای کار، مدیریت وظایف و برنامه ریزی پروژه شماست. این نرم افزارها به شما امکان می دهند با همکاران خود ارتباط برقرار کنید، یادداشت ها را تنظیم کنید، یک برنامه دقیق از پروژه را داشته باشید و وظایف را به افراد مناسب محول کنید. اگر برای پیگیری کار از اکسل و ایمیل استفاده می کنید، زندگی خود و تیم خود را هدر می دهید. نرم افزار مدیریت پروژه نگه داشتن یک کانال واضح از وظایف، ارتباطات و پیوست ها است که می تواند برای اداره کارها و پروژه ها به شما کمک کند.

معرفی چند نرم افزار مدیریت پروژه

نرم افزار مدیریت پروژه Taskulu

امروزه مدیریت کار و پروژه ها بسیار پیچیده است. نیاز به یک برنامه ریز حرفه ای برای هر شرکت وجود دارد. Taskulu یک نرم افزار مدیریت پروژه است که به شما کمک می کند کارهای خود را به روشی ساده و سازمان یافته انجام دهید.

[caption id="attachment_2066" align="aligncenter" width="1000"]نرم افزار مدیریت پروژه Taskulu نرم افزار مدیریت پروژه Taskulu[/caption]

نحوه کار Taskulu

 Taskulu بر اساس کار سازمان ها و پروژه ها است. پروژه ها دارای عنوان، برگه ها، لیست وظایف، وظایف، اعضا، جدول زمانی، مکالمات و تیم ها و دسترسی ها هستند.

قسمت های مختلف یک نرم افزار مدیریت پروژه

سازمان

سازمان گروهی از پروژه ها با اعضای یکسان است. شما می توانید به عنوان مدیر در یک سازمان یک پروژه را تعریف کنید.

پروژه ها

پروژه ها سطح بالایی در Taskulu هستند. برای شروع استفاده از Taskulu شما باید عضو یا مالک یک پروژه باشید و به همین دلیل برای هر عضو جدید یک صفحه ثبت نام ایجاد شده است تا به آنها کمک کند شروع به کار کنید.

 برگه ها

برگه های بالای صفحه وظایف در هر پروژه را نشان می دهند. هر پروژه در ابتدا حداقل یک برگه پیش فرض دارد. برای جدا نگه داشتن قسمتهای مختلف یا اسپرینت های پروژه خود می توانید از برگه ها استفاده کنید.

لیست کارها

Task List ها شامل کارهایی هستند که انجام می دهند و انجام می شود. همچنین می توانید این بخشها را تغییر داده و ویرایش کنید. شما می توانید لیست کارها را به تعداد مورد نیاز خود ایجاد کنید و با استفاده از آنها می توانید قسمت های پروژه را مشاهده یا ویرایش کنید.

وظایف

وظایف برای تعیین کوچکترین واحدهای کاری استفاده می شود. هر کار دارای شرح، بخش نظرات، پیوست ها و مهلت است. وظایف را می توان به تعداد اعضای پروژه در صورت نیاز اختصاص داد. هنگامی که کاری به عضوی از پروژه واگذار شد، آنها می توانند ساعات کاری خود را که صرف این کار کنند با یک کلیک ثبت کنند.

اعضا

برای استفاده از نرم افزار می توانید یک پروژه ایجاد کنید و به تنهایی روی آن کار کنید، اما معمولاً تیمی روی پروژه ها کار می کنید و می توانید آنها را در Taskulu به پروژه های خود اضافه کنید. مالک و سرپرست پروژه می توانند اعضای جدیدی به پروژه اضافه کنند.

[caption id="attachment_2067" align="aligncenter" width="1000"]اعضا تیم در Taskulu اعضا تیم در Taskulu[/caption]

اتاق مکالمه

برقراری ارتباط به روشی آسان و واضح برای هر پروژه موفقیت آمیز مهم است. با هر تعداد از اعضای درگیر پروژه خود می توانید به همان تعداد مکالمه ایجاد کنید. مکالمات به صورت بلادرنگ و کاملاً قابل جستجو هستند و برای جلب توجه آنها می توانید از اعضا نام ببرید. همچنین می توانید از ویژگی اشتراک فایل بهره مند شوید.

زمان ورود

Time Logs به شما کمک می کند مدت زمانی را که شما و اعضای خود برای هر کار و کل پروژه صرف می کنید ردیابی کنید. می توانید هنگام شروع کار روی وظایفی که به شما محول شده است، زمان ورود را فعال کنید.

تیم ها و دسترسی

زمان هایی وجود دارد که شما باید از مشاهده یا ویرایش قسمتهای خاصی از پروژه خود از برخی اعضای تیم جلوگیری کنید. بعضی اوقات تیم و پروژه خیلی بزرگ هستند و اگر همه بتوانند همه چیز را ببینند و به آن دسترسی پیدا کنند درست نیست.

می توانید هر تعداد تیم بخواهید ایجاد کنید و به آنها مجوزهای مختلف بدهید مانند ویرایش توضیحات پروژه، مشاهده وظایف به عنوان مثال در لیست کارهای بازاریابی یا ویرایش وظایف در لیست کارها و نقش های مختلف را به اعضای تیم اختصاص دهید.

تجزیه و تحلیل

Taskulu فرصت جدیدی برای تجزیه و تحلیل عددی و گرافیکی پروژه های شما فراهم کرده است. این ویژگی "Taskulu Analytics" نام دارد. به عنوان مدیر پروژه، می توانید تیم مدیریت عملکرد تیم خود را با استفاده از تجزیه و تحلیل Taskulu به روز کنید و بهره وری تیم را بسنجید.

[caption id="attachment_2071" align="aligncenter" width="1000"]تجزیه و تحلیل Taskulu تجزیه و تحلیل Taskulu[/caption]

نرم افزار مدیریت پروژه asana

چرا از آسانا استفاده کنیم؟ آسانا یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه است که هر آنچه را که برای مدیریت پروژه خود و رسیدن به اهداف خود نیاز دارید به شما می دهد. به کمک آن می توانید بدون دست و پا زدن به اهداف خود برسید. هر پروژه ای را به موفقیت برسانید. هر مرحله را ترسیم کرده و تمام جزئیات کار خود را در یک مکان سازماندهی کنید. کارهای پروژه را سریع ببینید. ببینید جایی که کار به سرعت انجام می شود، مراحل بعدی را مشخص کنید و سریعاً برای ادامه مسیر خود اقدام کنید. مطمئن شوید که مهلت خود را از دست نداده اید. از Timeline برای ایجاد طرحی استفاده کنید که به شما نشان دهد چطور قطعات پروژه شما با هم مطابقت دارند و به شما کمک می کند تا با تغییر اوضاع کار را پیگیری کنید. با استفاده از اتوماسیون کاری را که از آن متنفرید انجام ندهید. وقت خود را برای کارهای خسته کننده دستی صرف نکنید. اجازه دهید اتوماسیون این کار را برای شما انجام دهد. گردش کار را ساده کنید، خطاها را کاهش دهید و برای حل مشکلات مهمتر در وقت صرفه جویی کنید. درخواستهای کاری را ساده کنید با Forms یک فرآیند استاندارد در کار ایجاد کنید. درخواست کار را برای دیگران آسان کنید و جزئیات تیم خود را از ابتدا دریافت کنید.

[caption id="attachment_2065" align="aligncenter" width="1000"]نرم افزار مدیریت پروژه آسانا نرم افزار مدیریت پروژه آسانا[/caption]

با مشاهده کار در یک تقویم، زمان خود را در دست بگیرید. به راحتی کارها و سرعت کارهای خود را مشاهده کرده و کارها را به سرعت تنظیم کنید. وضعیت اقدامات اصلی را در زمان واقعی کنترل کنید. مشاهده کنید که همه پروژه های شما در زمان واقعی با Portfolios چگونه پیشرفت می کنند، بنابراین می توانید خطرات را پیشگیرانه برطرف کرده و به روزرسانی ها را به سهامداران گزارش دهید. حجم کار تیم خود را مدیریت کنید ببینید اعضای تیم چقدر در سراسر پروژه ها مشغول هستند. اطمینان حاصل کنید که هیچ کس بیش از حد کار نکرده و یا کم کاری نکرده و ابتکار عمل را در مسیر خود حفظ کنید.

Asana اپلیکیشن مدیریت پروژه

 Asana یکی از بهترین اپلیکیشن ها و بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه و برنامه های همکاری و بهره وری برای تیم ها و یک ویرایشگر است. کارهایی که می توانید به کمک آسانا انجام دهید شامل:

  • برنامه ها، پروژه ها و وظایف را در یک فضای مشترک هماهنگ کنید.
  • بین لیست، صفحه و نماهای تقویم جابجا شوید.
  • برای سازماندهی و تعیین وظایف تاریخ های تعیین شده را به اعضا اعلام کنید.
  • فایلها را به وظایف وصل کنید تا اطلاعات مربوط به آن آسان باشد.

بدون توجه به جایی که هستید، پیشرفت کار را ببینید:

  • فوراً ببینید آیا پروژه ها در مسیر درست قرار دارد یا نه.
  • به روزرسانی های پروژه را ارسال کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که هیچ چیزی از قلم نمی افتد.
  • اگر وظایف دارای اولویت بالا، متوسط ​​یا کم هستند آنها را تعیین کنید.
  • کار را تایید کنید یا وظایف را برای تایید علامت گذاری کنید.
  • تعیین وظایف به عنوان نقاط عطف برای ایجاد ایستگاه های بازرسی مهم.
  • چه در دفتر و چه در منزل به طور موثر کار کنید.
  • یادداشت های صوتی را به صورت خودکار در وظایف بفرستید.
  • عکس ها و نمودار ها را به وظایف تبدیل کنید.
  • بدون نگرانی در مورد از دست دادن داده های خود، به صورت آفلاین کار کنید.

نرم افزار مدیریت سیستم Primavera P6

یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه که در برنامه ریزی و اجرای پروژه های بزرگ مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد. Primavera P6 برای شناسایی مسیر مهم پروژه های بزرگ مهندسی و مدیریت تغییرات در طراحی و استراتژی های ساخت در طول عمر پروژه استفاده می شود.

این نرم افزار یک ابزار ارتباطی بصری و یا یک سیستم مدیریت گردش کار مانند Wrike، LeanKit، Trello یا آسانا نیست. این ابزارهای نرم افزاری برای ارتباط در تیم های کوچک طراحی شده اند. اما پریماورا P6 برای پروژه های بزرگ به کار می رود.

ریماورا P6 یک سیستم پایگاه داده است که شبکه های منطقی را در محدوده کاری پیچیده کدگذاری و ثبت می کند. ترکیبی از تجزیه و تحلیل قدرتمند و ساختار قابل برنامه ریزی، ریماورا P6 را به رایج ترین ابزار مهندسی و ساخت و ساز و اجرا تبدیل کرده است.

[caption id="attachment_2076" align="aligncenter" width="1000"]نرم افزار مدیریت سیستم Primavera P6 نرم افزار مدیریت سیستم Primavera P6[/caption]

این واقعیت که این نرم افزار در روند کار و مهندسی صنعتی بسیار رایج است، به این معنی است که بهترین برنامه ریزان و پردرآمدترین برنامه ریزان پروژه تمایل به استفاده از Primavera P6 دارند. پریماورا P6 یک سیستم نمونه کارهای سازمانی است که اجازه می دهد تا در سراسر سازمان ها برای مدیریت برنامه های پروژه استفاده شود. مدیران پروژه از این نرم افزار به عنوان بخشی از نیازهای گزارش دهی در مشاغل پیچیده استفاده می کنند.

روش حیاتی برنامه ریزی پروژه

روش حیاتی برنامه ریزی پروژه کلید مدل سازی و مدیریت پروژه های بزرگ است. ریماورا P6 به شما امکان می دهد این کار را به روشی انجام دهید که به شما امکان می دهد آن را به طور مستقیم در سیستم های حسابداری سازمانی که شرکت های بزرگ از آن استفاده می کنند متصل کنید. جذابیت Primavera P6 در یک محیط سازمانی این است که استراتژی های برنامه ریزی و اجرای پروژه را می توان با فرآیندهای حسابداری و تصمیم گیری اجرایی تعریف شده در سطح سازمانی مطابقت داد. توانایی ریماورا P6 به صورت سفارشی و مطابق با نیازهای سازمانی، مقیاس ارزشی را که بیشتر مشتریان بزرگ مهندسی نیاز دارند، ارائه می دهد. صنایع مهندسی و ساختمانی طیف گسترده ای از پیمانکاران، تامین کنندگان و تولیدکنندگان را در اختیار دارند که از هزاران کارمند در سراسر جهان تا گروه های دو یا سه نفره را شامل می شوند. نرم افزار پریماورا  P6 به طور گسترده در سراسر این گروه استفاده می شود.

مدیریت نمونه کارها

ریماورا P6 در یک سرور SQL میزبانی می شود. این بدان معنی است که بسیاری از شرکت کنندگان می توانند به طور همزمان به پایگاه داده دسترسی پیدا کنند و کارهای تخصصی را انجام دهند. پروژه ها را می توان در سلسله مراتبی متناسب با ساختار سازمان تقسیم و دسته بندی کرد. توانایی داشتن تمام اطلاعات در یک منبع در گزارش کارایی، تجزیه و تحلیل هزینه ها و مدیریت ریسک مفید است.

نرم افزار مدیریت پروژه Project KickStart v6

Project KickStart یک نرم افزار آسان برنامه ریزی، برای پروژه های کوچک و متوسط ​​است. از برنامه ریزی یک پروژه تا ایجاد یک برنامه زمان بندی، را می توانید به کمک این نرم افزار مدیریت کنید.

[caption id="attachment_2073" align="aligncenter" width="1000"]نرم افزار مدیریت پروژه Project KickStart v6 نرم افزار مدیریت پروژه Project KickStart v6[/caption]

ویژگی های Project KickStart

  • جادوگر آسان پروژه
  • نمودارها و گزارش ها
  • یک طرح کلی پروژه ایجاد کنید که مراحل، وظایف، وظایف فرعی، اهداف، یادداشت ها و موارد دیگر را نشان دهد.
  • تیم های واگذار شده
  • روش آبشار
  • الگوهای پروژه
  • کتابخانه های پروژه
  • وابستگی های کار
  • هزینه و پیگیری کامل نرخ
  • ورود به سیستم نظرات و پیوست ها
  • گزارش کار و تقویم

نرم افزار مدیریت پروژه ترلو Trello

Trello ابزاری برای همکاری است که پروژه های شما را سازماندهی می کند. در یک نگاه، ترلو به شما می گوید که روی چه چیزی کار می شود، چه کسی روی چه چیزی کار می کند. Trello یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه رایگان تحت وب است که توسط Fog Creek Software ساخته شده است. ترلو از الگویی برای مدیریت پروژه های معروف استفاده می کند، روشی که در ابتدا توسط تویوتا در دهه 1980 برای مدیریت زنجیره تامین رایج شده بود. ترلو به عنوان ابزاری برای سازماندهی پروژه ها طراحی شده است. می توانید از آن برای مراحل یک پروژه واحد یا پیگیری چندین پروژه استفاده کنید. عموماً به عنوان ابزاری فردی مورد استفاده قرار می گیرد اما قابلیت استفاده در گروههای همکاری را دارد.

[caption id="attachment_2072" align="aligncenter" width="1000"]نرم افزار مدیریت پروژه ترلو Trello نرم افزار مدیریت پروژه ترلو Trello[/caption]

Trello تحت وب است و برای رایانه شخصی استفاده از مرورگر Chrome را توصیه می کند. این برنامه در Firefox کار می کند اما در اینترنت اکسپلورر کار نمی کند.

نرم افزار مدیریت پروژه اندروید

Trello یکی از نرم افزارهایی است که می توان آن را در گوشی های شخصی Android، iPhone، iPad و Windows 8 نیز استفاده کرد. این نرم افزار روی گوشی نصب می شود و می توانید با استفاده از گوشی کارهای خود را مدیریت کنید.

نرم افزار مدیریت پروژه oneremind

نرم افزار مدیریت پروژه و مدیریت کارهای روزانه وان ریمایند دارای بیش از 50 قابلیت است که یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه است. این نرم افزار شامل اطلاعات شخصی، تقویم شخصی، رویدادهای مهم زندگی، رویدادهای مشتریان، یادآوریهای مهم و یادداشت های روزانه است. با نرم افزار وان ریمایند می توانید امور حسابداری خود و مشتریان خود را به راحتی مدیریت کنید.

[caption id="attachment_2078" align="aligncenter" width="1000"]نرم افزار مدیریت پروژه oneremind نرم افزار مدیریت پروژه oneremind[/caption]

امکانات و ویژگی های نرم افزار وان ریمایند عبارتند از:

1-دفترچه خاطرات

به کمک وان ریمایند می توانید تمام خاطرات و مطالب شخصی و کاری خود را همراه با عکس و فیلم در این نرم افزار ذخیره کنید.

2-دفترچه تلفن

این نرم افزار شامل یک فایل اکسل برای ذخیره اطلاعات مشتریان از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره تماس ها و سایر اطلاعات است.

3-حسابداری شخصی

با وان ریمایند می توانید کلیه اطلاعات حسابداری شخصی خود و مشتریان خود را در نرم افزار ذخیره کنید.

4-یادآوری ها

این قابلیت وان ریمایند از طریق سیستم شما برای هر زمان که تعیین شده باشد اجرا می شود و شما می توانید تمام مناسبت های مهم زندگی خود را در آن یادداشت کنید تا در زمان تعیین شده به شما یادآوری کند.

5-یادداشتهای روزانه

این نرم افزار شامل یک دفترچه یادداشت روزانه است که قابلیت گروه بندی را دارد.

6-برنامه ریزی کارهای روزانه

به کمک این نرم افزار می توانید تمام کارهای روزانه خود را مدیریت و برنامه ریزی کنید.

7- امکانات ویژه

نرم افزار وان ریمایند شامل امکانات ویژه ای است که با کار کردن با آن می توانید آن ها را ببینید و از آن ها استفاده کنید.

8- زمانبندی

شما می توانید کارهای روزانه خود را در این نرم افزار ثبت کنید.

[caption id="attachment_2079" align="aligncenter" width="810"]نرم افزار مدیریت پروژه oneremind نرم افزار مدیریت پروژه oneremind[/caption]

9- ثبت کلمه عبور

می توانید برای نرم افزار خود کلمه عبوری تعیین کنید که غیر از شما هیچ کس نتواند اطلاعات شخصی شما را مشاهده کند.

10-  آلبوم عکس

با کمک وان ریمایند می توانید آلبوم عکس شخصی یا آلبوم کاری درست کنید و هر زمان که بخواهید آن ها را مشاهده کنید.

11- حالت چند کاربره

وان ریمایند هم حالت تک کاربره دارد و هم حالت چند کاربره. همزمان چند نفر می توانید از آن استفاده کنید و هر کدام یوزر و پسورد مخصوص به خود را داشته باشید.

12-  قابلیت پشتیبانی گیری نرم افزار

می توانید از اطلاعات خود در نرم افزار پشتیبانی بگیرید و در جایی دیگر ذخیره کنید و هر زمان که بخواهید از آن استفاده کنید.

13- طراحی پوسته نرم افزار

میتوانید پوسته و تم نرم افزار خود را به دلخواه طراحی کنید.

14- تقویم شخصی و سازمانی

این نرم افزار شامل تقویم شخصی و سازمانی است. تقویم شخصی شامل یک تقویم ساده است که فقط روزهای تعطیل سال در آن وجود دارد و شما می توانید به دلخواه خود مناسبت های خود را به آن اضافه کنید. اما تقویم سازمانی در نسخه تحت شبکه این نرم افزار وجود دارد و مدیران می توانند مناسبت هایی را که می خواهند در نرم افزار ثبت کنند و برای اعضای گروه بفرستند و همچنین تعیین کنند که برای چه افرادی قابل مشاهده باشد.

15- ایجاد و مدیریت برنامه ریزی ها

با وان ریماید می توانید کارها و برنامه های خود را ایجاد و برنامه ریزی کنید و در نسخه تحت شبکه برای کارهای مربوط به اعضای گروه ایجاد و برای آن ها ارسال کند.

[caption id="attachment_2080" align="aligncenter" width="1000"]نرم افزار مدیریت پروژه oneremind نرم افزار مدیریت پروژه oneremind[/caption]

16- مشاهده اطلاعات کاربران توسط مدیران

مدیران می تونند هر زمان که بخواهند تمام اطلاعات اعضای زیر مجموعه و گزارش کار آن ها را مشاهده کنند.

17- سیستم اطلاعات آنی توسط مدیران

مدیران در نسخه تحت شبکه به راحتی می توانند هر لحظه برای اعضا اطلاعاتی را که می خواهند بفرستند.

18- گفتگو و ارسال پیام بین کاربران سیستم

با نرم افزار وان ریمایند اعضای تیم به راحتی می توانند با همدیگر گفتگو کنند و اطلاعات مورد نظر خود را برای یکدیگر بفرستند.

19- تعیین مسئول و کاربران پروژه ها

با نسخه تحت شبکه وان ریمایند می توانید به راحتی برای هر کدام از اعضا نحوه دسترسی آن ها را تعیین کنید.

20- تعریف پروژه و فعالیت های گروهی

با وان ریمایند می توانید یک پروژه را تعریف کنید و فعالیت های گروه و اعضا را تعیین کنید.

نسخه های نرم افزار وان ریمایند:

1- نسخه پایه

امکانات نسخه پایه

  • گزارش نویسی+دسته بندی و مرور گزارشات
  • یادداشت نویسی+دفترچه یادداشتهای مجزا
  • یادآوری های روزانه
  • تقویم فارسی با مناسبت ها و رویداد ها
  • چند کاربره بودن نرم افزار
  • قابلیت پشتیبان گیری و بازگردانی آن
  • پشتیبانی کامل

2-نسخه متوسط

امکانات نسخه متوسط

در نسخه متوسط علاوه بر امکانات نسخه پایه امکانات دیگری نیز دارد که شامل:

  • یادداشت های روزانه روی تقویم فارسی
  • ثبت کلمه های عبور
  • حالت گذر زمان و رویدادهای مهم
  • حالت چشم انداز و خط زمان
  • ایجاد آلبوم عکس
  • طراحی پوسته نرم افزار
[caption id="attachment_2082" align="aligncenter" width="900"]یادداشت های روزانه یادداشت های روزانه[/caption]

3- نسخه ویژه

نسخه ویژه شامل تمام امکانات نسخه های قبل و همچنین امکانات زیر نیز می باشد:

  • دفترچه تلفن با قابلیت گروه و زیرگروه
  • تغییر کاربری دفترچه تلفن
  • فروشگاه و امور حسابداری شخصی
  • ثبت و مدیریت مشتریان
  • ثبت فعالیت های روزانه Todo List
  • تقویم شخصی و سازمانی
  • ایجاد و مدیریت برنامه ریزی ها

4-نسخه تحت شبکه

نسخه تحت شبکه شامل امکاناتی از قبیل:

  • ثبت کاربران و تعیین سطح دسترسی
  • فعالیت های روزانه Todo List
  • سیستم ارجاع کار و فعالیت های روزانه
  • تقویم رسمی و سازمانی
  • تعریف پروژه و فعالیت های گروهی
  • تعیین مسئول و کاربران پروژه ها
  • گزارش نویسی کاربران برای پروژه ها و کارهای گروهی
  • تعیین تاریخ پیگیری بعدی گزارشات
  • گزارش نویسی انفرادی کاربران سیستم
  • مشاهده گزارشات ثبت شده توسط مدیران
  • یادآوری نوشتن گزارشات آینده کاربران
  • دفترچه تلفن، ثبت مشتریان و مخاطبین
  • یادداشت نویسی در دفترچه یادداشت های مختلف
  • یادداشت های روزانه روی تقویم
  • یادآوری ها و ثبت گزارش انجام
  • گفتگو و ارسال پیام بین کاربران سیستم
  • بازگردانی و تهیه نسخه پشتیبان
  • سیستم اطلاع رسانی آنی توسط مدیران
  • مشاهده اطلاعات کاربران توسط مدیران
  • حسابداری شخصی برای کاربران
  • دریافت آلارم برای شروع شدن پروژه جدید، فعالیت جدید، پیگیری گزارشات، ارجاع کار، بازگشت از ارجاع

دانلود نرم افزار مدیریت کارهای روزانه

نرم افزارهای CMR رایگان

Britix24، Zoho CRM، Hubspot CRM، Insightly و Capsule نرم افزارهای رایگان مدیریت پروژه هستند که می توانید در صورت لزوم از یکی از آنها استفاده کنید.

 نرم افزار مدیریت پروژه شخصی

وان ریمایند یک نرم افزار برای مدیریت پروژه های شخصی است. و شما می توانید به کمک این نرم افزار تمام پروژه های شخصی خود را مدیریت کنید. و همچنین پروژه های شرکتی و گروهی را با کمک این نرم افزار مدیریت و برنامه ریزی کنید و برای هریک از اعضا سطح دسترسی و کارهایی را که باید انجام دهد تعیین کنید.

سایت های مدیریت پروژه

سایت های مدیریت پروژه خارجی زیادی وجود دارند از قبیل آسانا، Trello، Project KickStart و... اما تنها سایت مدیریت پروژه ایران سایت oneremind.ir می باشد.

[caption id="attachment_2084" align="aligncenter" width="1000"]سایت های مدیریت پروژه سایت های مدیریت پروژه[/caption]

آموزش نرم افزارهای مدیریت پروژه

هر کدام از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه که معرفی کردیم در سایت خود دارای آموزش هایی به صورت عکس و متن و یا فیلم می باشند. برای نرم افزار وان ریمایند نیز در سایت آموزش کار با نرن افزار گذاشته شده است. هرچند نحوه کار با وان ریمایند بسیار ساده است و همه کاربران بدون آموزش نیز می توانند از آن استفاده کنند.

نرم افزارهای زمانبندی

اکثر نرم افزارهای مدیریت پروژه قابلیت زمانبندی کارها را دارند. نرم افزار وان ریمایند نیز همه نسخه های آن دارای قابلیت زمانبندی کارها و یادآوری ها بر اساس زمان تعیین شده می باشد.

در مورد نرم افزار های مدیریت پروژه آیا نرم افزاری هست که بتوان در شبکه داخلی شرکت استفاده کرد و نیازی به اینترنت نباشد؟

بله نرم افزار وان ریمایند بدون اینترنت در شبکه های داخلی کار می کند و می تواند پروژه های داخلی در شرکت را مدیریت کند.

آیا نرم افزاری وجود دارد که پروژه ها و وضعیت آنها را به صورت نمودار و map در بیاورد؟

نرم افزار وان ریمایند امکان وضعیت و پیشرفت پروژه ها را به صورت نمودار و MAP دارد. و با نمودارهایی که به شما ارائه می دهد می توانید از وضعیت پروژه مطلع شوید.

آیا این نرم افزارها امکان بهره مندی از تقویم شمسی را هم ایجاد می کند؟

بعضی از نرم افزارها تقویم میلادی دارند. اما برخی دیگر از نرم افزارها امکان استفاده از تقویم شمسی را نیز دارند مانند وان ریمایند که با تقویم شمسی کار می کند.

[caption id="attachment_2081" align="aligncenter" width="848"]تقویم شمسی oneremind تقویم شمسی oneremind[/caption]

نتیجه گیری

برای مدیریت پروژه، نرم افزارهای زیادی وجود دارند که ما بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه را معرفی کردیم، که هرکدام دارای امکانات و ویژگی های مخصوص به خود هستند. بیشتر این نرم افزارها خارجی هستند و باید از سایت های خارجی خریداری کنید. اما به دلیل تحریم ها خرید و استفاده از این سایت ها بسیار مشکل است. اما نرم افزارهای ایرانی را به راحتی می توانید خریداری نمایید و از امکانات آنها استفاده کنید. وان ریمایند یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه است که از سایت وان ریمایند می توانید به راحتی خریداری کنید و همچنین دارای پشتیبانی است. و هرزمان که در نصب و اجرای برنامه دچار مشکل شدید می تواند با پشتیبانی نرم افزار تماس بگیرید و مشکل خود را حل نمایید. 

منبع: https://oneremind.ir/best-project-management-software/

Comments

Popular posts from this blog

گوشی سه دوربینه

روزانه شاهد انقلاب و تحول های بزرگی در زمینه ی ساخت گوشی های هوشمند هستیم که یکی از موضوعات و نکات مهم آن، دوربین های آنهاست که بسیار مورد توجه کاربران و مصرف کنندگان قرار می گیرد. در سال 2018،  هواوی ( huawei )  به اولین شرکتی تبدیل شد که برای ساخت  گوشی سه دوربینه  اقدام کرد و توانست گوشی P20 PRO را به عنوان اولین گوشی سه دوربین جهان معرفی و به بازار عرضه کند. اما سوال اینجاست که  3 دوربین در گوشی  چه کاربردی دارند و این لنزها در زمینه ی عکاسی چه کمکی به ما خواهند کرد؟ در سال های گذشته ما شاهد رونمایی از دوربین های دوگانه در گوشی ها بودیم که توانست تحول بزرگی را در ساخت گوشی های هوشمند به وجود آورد. دوربین های دوگانه در گوشی های مختلف متفاوت عمل می کنند و این امر نیز به سبب لنز دومی است که در کنار دوربین اصلی قرار می گیرد و این لنز می تواند سنسور عمق، monochrome، سنسور فوق عریض یا Telephoto باشد که هر یک نیز عمل منحصربفرد خود را دارند. به همین رو شرکت ها در جهت انتخاب لنز دوم برای قرارگیری در کنار دوربین اصلی گوشی، کار بسیار سختی داشته اند که این امر نیز سبب شد تا شرکت هواوی در سال 2

اسپرد چیست؟

 اسپرد (investopedia) تفاوت میان قیمت پیشنهاد فروش و قیمت درخواست خرید است. همانطور که می دانید بسیاری از بروکرها از معاملات شما کارمزدی دریافت نمی‌کنند؛ درواقع بروکرها با دریافت اسپرد به جای کارمزد هزینه‌های خود را پوشش می‌دهند. به این صورت که آنها ارز را به قیمتی بالاتر از قیمتی که خریده‌اند به شما می‌فروشند و به قیمتی پایین‌تر از قیمتی که فروخته‌اند، از شما می‌خرند و از این راه درآمد کسب می‌کنند. دقیقا مانند کاری که صرافی‌های فیزیکی انجام می‌دهند. پس هنگامی که بروکر شما گفت معاملات شما بدون کارمزد است خوشحال نشوید، شما همچنان با پرداخت اسپرد مجبور به هزینه کردن هستید. اسپرد چگونه محاسبه می‌شود؟ شما به سادگی می‌توانید spread را محاسبه کنید؛ تنها چیزی که نیاز دارید، دانستن قیمت پیشنهادی فروش و قیمت درخواست خرید در هر لحظه است. به عنوان مثال برای جفت ارز EUR/USD اگر قیمت‌های پیشنهادی فروش  و درخواست خرید به ترتیب ۱.۱۰۵۱ و ۱.۱۰۵۳ باشد، اسپرد ۲ پیپ خواهد بود. انواع اسپرد در فارکس بروکرها معمولا به دو شیوه مختلف spread دریافت می‌کنند. اسپرد ثابت و اسپرد متغیر که شناور نیز گفته می‌شود. معم

سایت خرید عسل؛ لیست 9 فروشگاه آنلاین عسل

  در این مقاله می خواهیم چند فروشگاه اینترنتی که در زمینه ی تولید و عرضه ی محصولات ارگانیک از جمله عسل طبیعی بسیار موفق عمل کرده اند را به شما معرفی کنیم. سایت سلامتیم: فروشگاه اینترنتی محصولات طبیعی سلامتیم ( salamatim.com ) که به تازگی فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی و اینترنت شروع کرده است بیش از یک دهه است که در زمینه ی فروش و تولید محصولات ارگانیک منطقه ی خوش آب و هوای سردشت فعالیت می کند. همه ی ما می دانیم که محصولات طبیعی و ارگانیک سردشت از جمله عسل و سماق زبان زد خاص و عام هستند. همه ی عسل های موجود در این فروشگاه دارای برگه ی آزمایش و ضمانت بازگشت وجه می باشند. در منطقه ی سردشت به دلیل وجود تعداد بالای درخت سماق، معروفترین عسل نیز همان عسل سماق می باشد که دارای خواص درمانی فوق العاده بالایی می باشد. هدف از راه اندازی فروشگاه آنلاین سلامتیم ارائه محصولات کاملا طبیعی و ارگانیک و خرید بدون واسطه و مستقیم مشتریان از زنبورداران و کشاورزان سردشت بوده است. هدف از راه اندازی فروشگاه آنلاین سلامتیم ارائه محصولات کاملا طبیعی و ارگانی و خرید بدون واسطه و مستقیم مشتریان از زنبورداران و